Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής στην Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής στην Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών" είναι διαθέσιμο, οι εγγραφές άρχισαν.
Δηλώστε τώρα το ενδιαφέρον σας για να σας ενημερώσουμε για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ: ΔΩΡΕΑΝ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 400 ώρες
BINTEO: ΝΑΙ
ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: ΝΑΙ
ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ
ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ECVET: 20
ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICE
ΚΟΣΤΟΣ: 190€
Έξτρα παροχή γνωριμίας με τη GLOSSOLAND:
Με την εγγραφή σας παρέχουμε ΔΩΡΕΑΝ το ΤΥΦΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΗΣΗΣ (ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ & ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ) αξίας 120€
Παρουσίαση του προγράμματος:
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών» αποσκοπεί στην κατάρτιση των συμμετεχόντων στο γνωστικό πεδίο των Μαθησιακών Δυσκολιών, τόσο σε θεωρητικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο αξιολόγησης των Μαθησιακών Δυσκολιών και παρέμβασης σε περιπτώσεις παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες. Το πρόγραμμα πραγματοποιεί μία προσέγγιση των Μαθησιακών Δυσκολιών παρουσιάζοντας τα αίτιά τους, συζητώντας για τα χαρακτηριστικά και την εικόνα των παιδιών/μαθητών με δυσκολίες μάθησης, καθώς και για θέματα παρέμβασης και αντιμετώπισης των δυσκολιών αυτών σε γνωστικό και ψυχοκοινωνικό επίπεδο.
Επιμέρους στόχους του προγράμματος αποτελούν:
- Η παρουσίαση και η συζήτηση θεωρητικών θεμάτων που αφορούν τις μαθησιακές δυσκολίες.
- Η κατανόηση των βασικών ενδείξεων και χαρακτηριστικών των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες.
- Η απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων αξιολόγησης και διδασκαλίας παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες.
Κατηγορίες στις οποίες απευθύνεται:
Σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για κατάρτιση στο συγκεκριμένο γνωστικό πεδίο.
Σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στελέχη της εκπαίδευσης και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό. Σε εκπαιδευτικούς που έχουν πρόσφατα αποκτήσει το πτυχίο τους ή που δεν έχουν κάποια εξειδίκευση στις Μαθησιακές δυσκολίες.
Σε άνεργους, φοιτητές ή απόφοιτους ΑΕΙ που ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν σε θέσεις γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, όλων των βαθμίδων.
Μετά την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του προγράμματος, ο εκπαιδευτικός, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις δυνατότητες του κάθε παιδιού ξεχωριστά, είναι σε θέση να:
- Κατηγοριοποιεί τις μαθησιακές δυσκολίες
- Αναγνωρίζει τα γενικά χαρακτηριστικά των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
- Κατανοεί τις δυσκολίες που συνυπάρχουν με τις μαθησιακές δυσκολίες
- Ανιχνεύει έγκαιρα τις Μαθησιακές Δυσκολίες
- Ενσωματώνει στρατηγικές στη διδασκαλία ή την παρέμβαση, με σκοπό την ενίσχυση των μαθησιακών δεξιοτήτων του παιδιού.
Μεθοδολογία εκπαίδευσης
Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ’ ολοκλήρου online.
Πιστοποίηση
Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «Vellum Educator Certified in Learning Difficulties Screening» μέσω της εξεταστική μεθόδου examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services.
Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω θεματικές ενότητες:
- Εννοιολογικές διασαφηνίσεις στο πεδίο των Μαθησιακών Δυσκολιών
- Χαρακτηριστικά των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες
- Μαθησιακές Δυσκολίες και γνωστικά ελλείμματα
- Αιτιολογία των Μαθησιακών Δυσκολιών
- Δυσκολίες στα Μαθηματικά
- Χαρακτηριστικά των μαθητών με δυσκολίες στα Μαθηματικά
- Βασικές αρχές κατά τη διαδικασία της ανίχνευσης των Μαθησιακών Δυσκολιών
- Ανίχνευση των Μαθησιακών Δυσκολιών στην προσχολική ηλικία
- Μαθησιακή αξιολόγηση- Αξιολόγηση της ανάγνωσης
- Αξιολόγηση της γραφής
- Αξιολόγηση της ορθογραφίας
- Μεταγνώση και κίνητρα σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες
- Θέματα παρέμβασης και υποστήριξης παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες
- Συνεργασία Σχολείου- Οικογένειας σε περιπτώσεις παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες
Δέσποινα Παπαδοπούλου:
– Απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών σπουδών ”Σχολική Ψυχολογία” του ίδιου πανεπιστημίου.
– Πρακτική άσκηση στην Α’ Νευρολογική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ.
– Τετραετής εκπαίδευση στη Συστημική Προσέγγιση και Οικογενειακή Θεραπεία, στο Ινστιτούτο Συστημικής Προσέγγισης και Οικογενειακής Θεραπείας (2011-2015). Παράλληλα, συμμετοχή για 1 έτος, στο πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Οικογενειακή Θεραπεία στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Δυτικού Τομέα του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης.
– 2010-2014: Εξωτερική συνεργάτιδα του Θεραπευτηρίου Χρόνιων Παθήσεων Θεσσαλονίκης
– Για ένα χρόνο, συνεργασία με το κέντρο Στήριξης κακοποιημένων γυναικών ‘’Καταφύγιο Γυναίκας’’. Παροχή υπηρεσιών (εθελοντικά) συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας σε γυναίκες- θύματα βίας.
– Συνεργασίες με κέντρα λογοθεραπείας. Παροχή υπηρεσιών ατομικής ψυχοθεραπείας, ψυχολογικής υποστήριξης και συμβουλευτικής γονέων.
– Από το 2013: Δουλεύει ψυχοθεραπευτικά και συμβουλευτικά, με οικογένειες, εφήβους, ενήλικες και ζευγάρια. Παράλληλα, συνεργασίες με ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς. Συντονισμός ομάδων γονέων.
– Παρακολούθηση πλήθους σεμιναρίων και συνεδρίων που άπτονται του αντικειμένου της Ψυχολογίας, της Ψυχοθεραπείας και κυρίως της Συστημικής Προσέγγισης και Οικογενειακής Θεραπείας.
– Συμμετοχή ως εισηγήτρια σε ημερίδες και συνέδρια.
– Διοργάνωση ημερίδων και ενημερωτικών ομιλιών με θέματα που αφορούν την ψυχολογία και τις οικογενειακές σχέσεις, σε σχολεία και άλλα πλαίσια.